Jag har inga miljoner, men du vet vem jag är.

Woho, en icke-rörande bild! Score!
Första dagen i skolan idag. 9e. Fortfarande onaturligt att referera parallelklasserna som "9d" eller "9b", eller så är det bara jag som är anti hela det här året, haha. Det gick iallafall helt ok idag, min skåpnyckel fungerade inte så jag ska hämta ut en ny på onsdag, annars så gick allt prima!
Imorgon mina kära läsare ska jag göra något så spännande som att operera mig. Omg. Fml. Lml. Tia. Jk. (Trött)
Så jag missar "lekdagen" som hela vår skola har imorgon vilket är väldigt trist för det är verkligen såå kul! Det är faktiskt det, ahha!
Nä, nu kanske till och med jag som inte ska upp så tidigt imorgon sova... Det vill mina ögon iallafall. Sorry för detta tråkiga inlägg, kände bara att det behövdes nåt, och då är det bättre med ett trött babbelinlägg än ingenting alls!
Godnatt xx
Överredigerad

Kommentarer
Postat av: kristin sjöberg

Vad ska du operarea? :o

2011-08-23 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback