Åren har nog slitit hårdare på mig, men jag säger inget. Vill inte.


Svar: Jadu Maria, det är inte alls svårt! När du har gjort en gif i picasa, photoshop eller vad du nu använder, så ändra canvas storleken till den bredd och höjd du vill ha. Sedan går du som vanligt bara in på "skapa inlägg", klicka på "infoga bild" och väljer din gif. När du laddar upp den så måste du se till att ladda upp den i Bredd: 1000, annars kommer den inte att röra på sig ;) Hoppas det hjälpte!



Lite snabbloggning nu sådär halv tolv en söndagskväll ifrån världens mysigaste säng ute hos pappa. Åker sällan hit, men varje gång inser jag att jag älskar att ligga i min säng ensam med min dator. Trivs bättre än vad jag ibland vill tror jag, haha. Och med 'Jag vet vilken dy hon varit i' i öronen kan det ju inte bli mycket bättre!

Hade awesome övernattning hos Bella igår, snacka om mys!

Tänker inte säga så mycket mer nu... bara bjuda på en otroligt fin bild som jag tog ifrån facebook, eftersom att jag bokstavligt talat inte har en enda bild på den här datan.


Kommentarer
Postat av: bella

Ishockey match med får???

HHAHAHAHAHAAH LOL

puss

2011-08-29 @ 21:51:33
URL: http://kwaad.blogg.se/
Postat av: Clara Bieber♥

hej! Sjukt fin och bra blogg :)

Gå gärna in på min och släng in en random kommentar :) kram!

2011-09-01 @ 17:17:32
URL: http://clarazata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback